Inmotion V8 recenze – Skvělá elektrická jednokolka ve střední cenové relaci
Rád bych vám představil v recenzi oblíbenou elektrickou jednokolku Inmotion V8, na které mám naježděno přes 5 000 km a mám ji cca 1,5 roku, co píši tuto recenzi. Elektrická jednokolka Inmotion V8 je stroj, který nabízí v cenové kategorii, zlatou střední cestu.
Protože elektrické jednokolky jsou posledním technologickým trendem, co se týče elektrovozítek, jsou ceny vyšší než například u hoverboardů nebo elektrokoloběžek. Avšak zato nabízí větší výkon, zvládají téměř jakýkoliv terén a jsou skladnější. Dnes si představíme v recenzi Inmotion V8, což je skutečně kvalitní stroj za příznivou cenu, určený spíše pro dospělé.
Šetří peníze
Elektrovozítka jsou ekologické a dokáží šetřit vaší peněženku, protože k pohonu využívají baterie.
Šetří čas
Elektrické vozítka nejsou pouze o zábavě, ale ušetří vám až 70% času, při transportu z místa A do místa B.
Mobilita
Elektrovozítka můžete využívat na dojíždění do práce, k MHD nebo i k turistice. Ušetříte čas a neunavíte se.
Užijte si spoustu zábavy
Elektrovozítka nabízí spoustu zábavy a nejen to. Můžete si vyrazit na vzdálená místa, bez fyzické náročnosti.
Proč si pořídit elektrickou jednokolku Inmotion V8?
Zaujali vás elektrické jednokolky, ale nemáte dostatek peněz na ty nejlepší, které stojí až kolem 50 000 Kč? Inmotion V8 vyplňuje zlatou střední cestu. Avšak pokud hledáte elektrickou jednokolku pro dítě, či puberťáká, určitě mu postačí a bude pro něj ideálnější, levnější stroj Inmotion V5F.***
Elektrická jednokolka Inmotion V8 disponuje kvalitním výkonem a větším kolem 16“, která zvládne, téměř, jakýkoliv povrch. Disponuje výsuvným madlem, pro snadnější převoz. Pokud hledáte něco za přijatelnou cenu pro začínajícího dospělého, a chcete zjistit, zda vás to bude bavit a jak vám to půjde, je Inmotion V8 skvělý stroj.
Osobní zkušenost s Inmotion V8
První moje elektrická jednokolka byla Inmotion V5F, která má menší výkon a kolo o velikosti 14“. Pro dospělého, to není moc ideální stroj a protože mne jednokolky velmi uchvátili, rozhodl jsem se Inmotion V5F přenechat synovi.
Pořídil jsem si tedy zlatou střední cestu, protože dojezd 55 km byl pro mne dostačující a rychlost 30 Km/h rovněž, pro skoro začátečníka a elektrická jednokolka byla větší. Jelikož už jsem uměl dobře jezdit, nebyl žádný problém naskočit na Inmotion V8 a vyrazit ji otestovat.
Ovladatelnost nebyla nijak jiná, ale hlavně jsem byl potěšen větší pohodlností, díky větší velikosti jednokolky. I ten 1 palec šel poznat na pohodlnosti, oproti Inmotion V5F. Jednokolka V5F mému 8-letému synovi vyhovuje naprosto perfektně, na Inmotion V8, už skoro seděl, kvůli své výšce a velikosti jednokolky.
Po ujetí 5 000 km, mohu s klidným srdcem tento stroj doporučit. Neměl jsem problémy na polních cestách, v lesích ani ve městě. Vždy jsme si jízdu náramně užil, kvůli výkonu, stabilitě a perfektní ovladatelnosti. Samozřejmě jsem 3x měnil duši a jednou plášť, ale tohle bylo běžné opotřebení, jako u klasických kol.
Než jsem si pořídil TOP model Ninebot Z10, byl jsem naprosto spokojený se svou investicí do elektrovozítka. Jezdím na elektrické jednokolce do práce, k MHD, když potřebuji něco zařídit, ale hlavně na výletech a dovolených. Kdybych se nerozmazlil, nekupoval bych nic jiného.
Na mě je tam moc zbytečných LED diod po stranách, které dodávají světélkující design jednokolce. Avšak někoho to zase potěší. Obal elektrické jednokolky není až tak robustní a odolný, jak bych si představoval, ale i přesto hodně vydrží. Její lesklý povrch sice dodává krásu jednokolce, ale také jde lehce podřít a je na ní vidět, vše.
Výhody Inmotion V8
- Rychlost: až 30 km/h
- Dojezd: až 55 km
- Velikost kola: 16“
- Moderní design
- Zlatá střední cesta
- Kvalitní výrobce „Inmotion“
- Možnost propojit s mobilním telefonem
- Poměrně nízká hmotnost: 13,5 kg
- Nosnost 120 kg
- Možnost vybrat z 65 000 barevných efektů
- Výsuvná rukojeť
- Přední světlo
- Displej se stavem baterie
Nevýhody Inmotion V8
- Dojezd odpovídá ceně
- Aplikace má občas problémy
- Povrch obalu jde lehce podřít
- Pedály by mohly být větší
- Nemá zadní světlo, vyrovnává to LED diodami po stranách, které přesahují až dozadu
Výkon elektrické jednokolky Inmotion V8
Co se týče výkonu u elektrické jednokolky Inmotion V8, je to zlatý střed za odpovídající cenu. Dosahoval jsem běžně dojezdů až 50 km (reálně), avšak záleže v jakém terénu jezdím. Inmotion V8 disponujé rychlostí až 30 km/h, po nastavení přes aplikaci.
Jde to i hacknout na vyšší rychlost, ale to moc nedoporučuji, elektrická jednokolka je pak méně bezpečná a zkrátíte u ní životnost. Jelikož se už jedná o větší jednokolku s kolem 16“, nebyl v žádném terénu problém jezdit. I písek to kupodivu zvládalo. Ještě bych podotkl, že Inmotion V8 je vybavena rekuperací, která vám například při jízdě z kopce dobíjí baterii.
Jaký povrch terénu Inmotion V8 zvládá?
Oproti Inmotion V5F si vedla V8 mnohem lépe. Jednak je elektrická jednokolka V8 výkonnější, ale má větší kolo, které lépe zvládá nerovnosti i ty větší. Běžně jsem jezdil na výlety i ty vzdálenější, kde jsme dojeli autem a následně vytáhli elektrovozítka. Měl jsem ji také 2x na dovolené v Chorvatsku, což byl skvělý zážitek a viděli jsme toho tolik, jako nikdy předtím.
S elektrickou jednokolkou Inmotion V8 jsem si užil spoustu zábavy a adrenalinu. Navíc jsem ušetřil peníze a byl ve většině případech všude rychleji o 30% než autem.
Přejížděl jsem kořeny, obrubníky děravé chodníky, částečně po písku, v dešti, občas v mírnější zimě a nikdy jsem neměl problém. I kopce mě překvapily, když V8 ani moc nezpomalovala při jízdě nahoru.
Doplňující funkce u elektrické jednokolky Inmotion V8
Inmotion vždy nabízí nějaké vychytávky oproti jiným výrobců, i když jsou pro někoho potřebné a pro někoho méně. Inmotion V8 bohužel disponuje pouze předním světlem, ale tuto nevýhodu zase vyrovnává postranním LED osvětlením, které si můžete navolit z 65 000 barevných možností.
Jako většina moderní elektrických jednokolek nabízí možnost propojení s mobilní aplikací, pro monitoring a nastavení. Skvělé je také madlo, které je výsuvné, podobně jako to mají kolečkové kufry. Skvělou vychytávkou je také tlačítko pod přenosným madlem, které funguje pro rychlé vypínání stroje při přesunu.
Budete například chtít jít po schodech, nebudete muset elektrickou jednokolku vypínat, aby se vám nerozjelo kolo. Stačí při přenosu držet tlačítko pod madle sepnuté, tím se jednokolka dostane, do jakého si stavu spánku. Po odepnutí tlačítka, bude zase jednokolka připravena k jízdě.
V neposlední řadě bych chtěl zmínit HD displej, který ukazuje stav baterie a hlasové instrukce, která jednokolka vydává.
Elektrická jednokolka Inmotion V8 závěr
Pokud chcete výkonné elektrovozítko pro dospělého či staršího puberťáká, je určitě Inmotion V8 skvělou volbou, jako zlatá střední cesta. Pro začátečníka je to určitě dobrá volba za skvělý peníz, pro zkušeného jezdce, kteří chtějí něco lepšího, doporučuji spíše Inmotion V10, V10F nebo Ninebot Z10.
Napsat komentář